11 juni 2018: Roadshow brengt veranderende werkomgeving in beeld

11 juni 2018: Roadshow brengt veranderende werkomgeving in beeld

De veranderende werkomgeving is een van de belangrijkste thema’s op het jaarlijkse event van IT-concern Fuijitsu. Op maandag 11 juni doet de wereldwijde roadshow Maarssen aan.

Net als de afgelopen komt de Fujitsu World Tour ook dit jaar naar Nederland aan. Het Japanse IT-bedrijf is actief op meerdere vlakken, waaronder digitale technologie voor de werkomgeving. Daaronder valt ook het concept ‘Workplace 2025’, waarbij Fujitsu inzoomt op de behoeftes van de generatie die dan de meerderheid van de werknemers vormt.  

Verschillende technologische trends, zoals Artificial Intelligence, Internet of Things en Augmented/Virtual Reality en maatschappelijke ontwikkelingen (duurzaamheid, flexibilisering en nieuwe generaties op de arbeidsmarkt) komen op het event tezamen. 

Bedrijven als ING, BIT en waterleidingbedrijf PWN roepen de hulp in van technologiepartners om deze ontwikkelingen vorm te geven. ING beheert samen met Fujitsu op een agile manier haar werkplek- en infrastructuurdiensten en past daarbij actief een customer-centric design toe in het leveren en vernieuwen van deze diensten. Ook PWN onderkent de waarde van een 'coole' werkplek, die relevant en aantrekkelijk is voor productieve, tevreden medewerkers. De vraag wat nodig is om de werkplek bij de tijd te houden, en de rol die co-creatie speelt in dat proces, komt tijdens de Fujitsu World Tour aan bod.

Tijdens het event zijn tal van voorbeelden te vinden van hoe technologie organisaties helpt te digitaliseren en er zijn live demonstraties van sectorspecifieke oplossingen. Voor wie direct aan de slag wil, de demo ground bevat een speciale 'co-creatie-ruimte' waar bedrijven samen met Fujitsu innoveren en oplossingen zoeken voor hun uitdagingen.

Kijk hier voor meer informatie.

Bron: Fujitsu

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

maandag 11 juni 2018permalink

Naar het overzicht

Lees verder

Terug naar boven