CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

Smart WorkPlace partner CTOUCH heeft de Best Place to Work Award gewonnen tijdens de Inavation Awards 2022, powered by Inavate & ISE. De prijs werd uitgereikt aan CTOUCH op de ISE 2022 in Barcelona.

CTOUCH kwam als beste werkplek uit de bus uit meer dan 35 inzendingen voor deze categorie. Remmelt van der Woude, CEO van CTOUCH: “We zijn erg blij dat we deze prijs voor ‘Best Place to Work’ hebben gewonnen. Ik kan veel redenen bedenken waarom we deze erkenning hebben gekregen. Maar het allerbelangrijkste zijn toch wel de geweldige medewerkers die dag in, dag uit met zoveel passie voor ons bedrijf werken.”

CTOUCH geeft een aantal argumenten waarom ze in hun ogen zo’n geweldige plek zijn om te werken.

1 De kernwaarden

Vanaf het moment dat je het CTOUCH kantoor binnenstapt, voel je de positieve vibe en energie. De kernwaarden worden weerspiegeld in alles wat ze doen. Ze passen ze toe bij interactie, elk gesprek, product, evenement of campagne, zodat mensen hen herkennen in wat ze leveren. Ze houden ook rekening met deze waarden bij het selecteren en werven van nieuwe talenten. Dit helpt CTOUCH om een geweldige werkplek te zijn en te blijven. Uiteindelijk zijn het de mensen die er het meest toe doen.

CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

2 Het fantastische kantoor – het ‘nieuwe Silicon Valley’

CTOUCH heeft een prachtig kantoor, met veel open plekken waar mensen samen kunnen werken. Maar ook met veel gemoderniseerde ruimtes voor hybride vergadersessies, videoconferenties of brainstormsessies met collega's. Het kantoor is niet alleen een geweldige plek om te werken, maar ook een plek waar CTOUCH graag zijn klanten en zijn technologiepartners uitnodigt of zelfs evenementen organiseert. Natuurlijk maakt CTOUCH daarbij dagelijks gebruik van de eigen producten.

CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

3 De reis naar een duurzame toekomst

CTOUCH is op een missie om de meest duurzame fabrikant van touchscreens in Europa te worden. Ze hebben als doel om hun CO2-voetafdruk met 60% te verlagen en de circulariteit van hun producten met 25% te verhogen in 2025.

Om de doelen te realiseren, werkt CTOUCH met verschillende multidisciplinaire teams aan een grote lijst van initiatieven die aansluiten op een van de vier duurzaamheidsgebieden:

  • Productiefase > het productie-, verpakkings- en transporatieproces.
  • Gebruiksfase > de manier waarop onze klanten onze producten gebruiken.
  • End-of-life fase > de end-of-life en circulariteit van onze producten.
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) > de milieu- en sociale impact van CTOUCH als organisatie.

CTOUCH is onderdeel van Brainport Eindhoven, het centrum voor innovatie en technologie van wereldklasse. Bovendien hebben ze een geweldig dakterras waar hun medewerkers kunnen werken, of gewoon wat frisse lucht op kunnen snuiven en genieten van het mooie uitzicht over de stad.

4 Maatschappelijke verantwoordelijkheid

CTOUCH vindet dat het bedrijf een verantwoordelijkheid heeft tegenover de maatschappij van vandaag. Daarom zijn zij een partnerschip aangegaan met MVO Nederland. Deze organisatie ondersteunt en stimuleert ondernemerschap op het gebied van gezonde werkgelegenheid, inzet op circulaire economie en inclusiviteit.

CTOUCH heeft ook de handen ineen geslagen met JINC om kinderen uit wijken met sociaaleconomische achterstanden te helpen een goede start te maken op de arbeidsmarkt. Als fabrikant van interactieve touchscreens zijn ze nauw betrokken bij het onderwijs. Zij zien dat de ongelijkheid van kansen in het onderwijs toeneemt. Daarom vinden zij het essentieel om jongeren een extra steuntje in de rug te geven. De medewerkers van CTOUCH zijn actief betrokken bij onze partnerships en maatschappelijke activiteiten.

5 Down to earth management

CTOUCH is meer dan 10 jaar geleden opgericht door Remmelt, Bernard en Francois. Ondanks de enorme groei van de afgelopen jaren (ze moesten zelfs verhuizen naar een nieuw kantoor), zijn de drie oprichters nog steeds actief in de directie en leiden ze het bedrijf tot op de dag van vandaag.

De werkcultuur is ‘plat’, wat betekent dat hiërarchie bijna niet merkbaar is en dat je iedereen om hulp kunt vragen of kunt benaderen om aan projecten samen te werken. Het managementteam besteedt veel aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers en het bewaken van de werk-privébalans.

6 Gezonde werkomgeving

Last but not least, CTOUCH gelooft dat een gezonde werknemer een gelukkige werknemer is. Daarom organiseren ze tal van activiteiten voor de medewerkers om fit en vitaal te blijven: Om zo comfortabel mogelijk te kunnen werken, staat het hypermoderne, innovatieve kantoor vol ergonomische stoelen en in hoogte verstelbare bureaus. In elke vergaderruimte nodigen touchscreens je uit om staand te vergaderen in plaats van zittend met zijn allen rond de tafel. Elke donderdag heeft CTOUCH een 'C-Vital'-activiteit: een groepstraining in de naburige sportschool om de spanning te verlichten na een werkdag op kantoor. Samen met andere bedrijven in de omgeving organiseren ze sportevenementen: gezond en vooral ook heel gezellig! Elke dag lunchen ze samen op kantoor, met een ruime keuze aan gezonde opties.

Op de foto van links naar rechts: Chris van Roosmalen (Sales Manager), Joran Schoonderwoerd (Marketing Manager), Remmelt van der Woude (CEO), Bernard Gosselink (CFO), Mark Richards (Country Manager U.K.), Francois Barlinckhoff (CCO).

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven