SWP Congres: Human Capital

SWP Congres: Human Capital

dinsdag 1 november 2022

Direct aanmelden

Human Capital

Binden, boeien en behouden!

Hoe creëer je de werkomgeving waar medewerkers zich gelukkig voelen en zich kunnen ontplooien? Een omgeving waar medewerkers zich tot elkaar verbonden voelen? Dat zijn de uitdagingen waar organisaties en leidinggevenden bij het inrichten van de hybride werkomgeving voor staan.

Hierover organiseert kennisplatform Smart WorkPlace op 1 november 2022 het SWP Congres 2022 in het Theater & Concertgebouw Orpheus Apeldoorn over het thema Human Capital: binden, boeien en behouden.

 SWP congres  SWP congres  SWP congres

Als deelnemer beloven wij jou een dag vol met inspiratie, kennis en tips die je direct in je eigen organisatie kan toepassen. Tijdens het plenaire programma staan diverse top-experts op het podium: 

Vincent le Noble neemt je mee naar de grote veranderingen die wij allemaal hebben meegemaakt de afgelopen 5 jaar. Welke invloed hebben deze veranderingen gehad op onze manier en plek van werken?  Simone Leenders schetst de waarde van sociaal contact voor het individu en voor de organisatie. Zij geeft je handvatten hoe je dit kan vormgeven nu en in de toekomst. Oud Generaal der Strijdkrachten Peter van Uhm inspireert vanuit zijn levenslessen de deelnemers over het belangrijke thema leiderschap. Hoe kun je leiderschap invulling geven als individu? Hoe kun je dit leiderschap inzetten voor de missie van je organisatie?

In de middag presenteren Gerda Stelpstra en Sophie Schuller de eerste resultaten van het onderzoek in hun Living Lab naar de invloed van het ontwerp en de inrichting van de werkomgeving op de samenwerking en de manier van communiceren tussen medewerkers. Als laatste spreker vertelt Maaike Klein Ikkink hoe Coöperatie VGZ duurzaamheid en gezondheid activeert.

Maar liefst 16 workshops met aansprekende user-cases staan op het programma. Voorbeelden uit de praktijk hoe in organisaties thema’s als duurzaamheid, gezondheid, hybride werken en sociale verbinding zijn geïmplementeerd. Elke deelnemer krijgt de mogelijkheid voor het deel te nemen aan 4 workshops die zijn verdeeld in verschillende vormen: Luisteren, Interactief en Doen.

Naast alle sprekers en presentaties is er natuurlijk ruimschoots tijd voor ontmoeting en kennisdeling met andere deelnemers tijdens de gezonde en duurzame lunch, netwerkborrel en breaks. We verwachten in totaal 200 deelnemers vanuit Huisvesting, Facility Management, HR, Vastgoed en Technologie. Kortom: een dag vol inspiratie, kennis en heel veel praktische handreikingen. Jij bent er toch ook bij?!?

Early bird korting tot 30 september

Schrijf je snel in want tot 30 september 2022 profiteer je van maar liefst 20% korting op het reguliere tarief van € 295,- excl. BTW.

Direct aanmelden

Tijd Programmaonderdeel
09:00 uur Inloop
09:30 uur What happened? 2018 - 2022
Vincent le Noble

Moderator Vincent neemt je mee in de grote veranderingen in de afgelopen 5 jaar. Hoe ging dat ook alweer?!?

09:45 uur De sociale randvoorwaarde van hybride werken
Simone Leenders

Van op een spreekwoordelijk eiland zitten binnen een organisatie (of in de maatschappij) zijn nog weinig mensen echt gelukkig geworden.

Waarom worden we zo gelukkig van een sterk sociaal netwerk? Hoe zorg je voor het behouden en versterken van dit netwerk als je allemaal hybride werkt? Wat levert deze verbinding je op in de samenwerking? En waarom zou je daar aandacht aan moeten besteden binnen jouw organisatie of team? Simone neemt je mee in een verhaal over sociale cohesie bij werken op afstand en licht daarbij ook voorbeelden toe uit haar praktijk.

10:20 uur Leiderschap in tijden van verandering
Peter van Uhm

Hoe kun je een persoonlijke missie tot een gezamenlijke missie maken? En hoe activeer je iedereen hiervoor? Vanuit zijn ervaring als Nederlands generaal buiten dienst neemt Peter van Uhm je mee in dit belangrijke thema voor het binden, boeien en behouden van je human capital.

10:50 uur BREAK
11:15 uur Workshop ronde 1

Kies uit een van de 4 workshops deze ronde - Bekijk workshops

12:05 uur Workshop ronde 2

Kies uit een van de 4 workshops deze ronde - Bekijk workshops

12:50 uur LUNCH BREAK
13:45 uur Hoe beïnvloedt de werkomgeving de communicatie tussen medewerkers?
Gerda Stelpstra, Sophie Schuller

Gerda Stelpstra en Sophie Schuller presenteren de eerste resultaten van het onderzoek in hun Living Lab naar de invloed van het ontwerp en de inrichting van de werkomgeving op de samenwerking en de manier van communiceren tussen medewerkers.

Vanuit statistische onderzoeksmethoden presenteert Cushman & Wakefield een nieuwe manier om de effectiviteit van samenwerking en communicatie in de werkomgeving te meten. Gebruikte onderzoeksvragen zijn bijvoorbeeld: ‘Is een ontwerp voor een goede communicatie mogelijk?’, ‘Hoe verandert communicatie wanneer we hybride werken?’ en ‘Neemt het belang van human capital in organisaties toe wanneer medewerkers op verschillende locaties in clusters werken ten opzichte van teams die departementaal georganiseerd zijn?’

14:20 uur Hoe activeert Coöperatie VGZ duurzaamheid en gezondheid?
Maaike Klein Ikkink

Maaike Klein Ikkink is Expert Talent & Ontwikkeling bij Coöperatie VGZ. Zij geeft een presentatie over het binden, boeien en behouden van je medewerkers in deze uitdagende hybride werken tijdperk.

14:45 uur Lessons learned
Vincent le Noble
14:55 uur Workshop ronde 3

Kies uit een van de 4 workshops deze ronde - Bekijk workshops

15:45 uur Workshop ronde 4

vKies uit een van de 4 workshops deze ronde - Bekijk workshops

16:30 uur Netwerkborrel

 

Direct aanmelden

 

Plan je eigen reis langs de workshops met verschillende werkvormen: Luisteren - Interactief - Doen. De vier Doen-workshops bieden elke ronde plaats aan maximaal 20 deelnemers.
 

RONDE

LUISTEREN

INTERACTIEF

INTERACTIEF

DOEN!

Ronde 1
11.15 - 12.00 uur

Workshop 1

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

Duurzaamheid

Van Duurzaam Doen naar Duurzaam Zijn

Woud Jansen - profiel
Norbert Schotte - profiel

 

Employee Journey

A place to be!

Floor Reurslag - profiel
Marcel Kalmeijer - profiel

Community

The Biggest Little Workplace

Alex de Groot - profiel

 

Ronde 2
12.05 - 12.50 uur

Workshop 5

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

 

Employee Journey

Employee Journey voor hybride werkende organisaties

Hans Reineke - profiel
 


 

Smart

Digital twin levert veel winst in exploitatiefase van gebouwen

Amber Nusteling - profiel
 

 

Vitaliteit

Water Experience

Marjanne Bulk - profiel
 

 

Ronde 3
14.55 - 15.40 uur

Workshop 9

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

Workshop 10

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

Workshop 11

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

Inclusie en cultuur

The Inclusion Games

Sanne Terlouw - profiel 
Laura Faber - profiel

 

Ronde 4
15.45 - 16.30 uur

Workshop 13

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend! 

 

 

Workshop 14

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

Workshop 15

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

Workshop 16

Thema en sprekers maken wij 1 oktober bekend!

 

 

 

Direct aanmelden

 

Cushman & Wakefield
Ysmart
ISS Facility Services
Vital Water
Alba Concepts
DWA
VFM Facility Experts
PROCOS Group
AVEX International
Cisco Nederland
Spacewell
Sodexo

Interesse in sponsoring van SWP Congres: Human Capital? Neem contact met ons op.

Stap 1:
Welkom

Het invullen van de registratiemodule neemt slechts enkele minuten in beslag.

Al geregistreerd, maar je inschrijfbevestiging kwijt?

Verstuur de bevestiging opnieuw

Je gegevens
Dieetwensen diner
Je eventcode

Aanmelding
236.00 (excl. BTW)

Belangrijk 
Als deelnemer ga je akkoord om op de deelnemerslijst te komen en dat deze gedeeld kan worden met de sprekers en partners.

 
Gegevens verwijderen & opnieuw beginnen

Stap 2:
Contactgegevens

Jouw volledige naam en de naam van de organisatie worden op de toegangsbadge vermeld. Wij vragen je deze op correcte wijze in te vullen, hiermee profileer je je namelijk onder de bezoekers.

Je gegevens (vervolg)
Organisatie

+  Collega toevoegen


Jouw gegevens worden gebruikt voor het toesturen van informatie over evenementen van Smart WorkPlace B.V., lees de volledige privacyverklaring.

Stap 3:
Adresgegevens

N.B. We vragen standaard om de factuurgegevens, ook als je je via een kosteloze uitnodiging registreert. Dit in verband met de inschrijfvoorwaarden.

Adresgegevens
incl. toevoegingen

Factuurgegevens
Factuuradres
incl. toevoegingen

Stap 4:
Betaling

Controleer je gegevens alsjeblieft.
Klopt er iets niet? Ga dan terug naar stap 3 om de gegevens te wijzigen.

Betaalmethode
Jouw bestelling
Product Totaal
Subtotaal
BTW 21%
Totaal
Jouw factuurgegevens
Organisatie
Afdeling
T.a.v.
Adresregel 1
Adresregel 2
Land
PO-nummer
E-mailadres

Stap 5:
Controleren

Als alle gegevens kloppen kan je op Afronden klikken om je inschrijving te bevestigen en een eventuele betaling te doen.
Pas dan is jouw registratie afgerond en ontvang je jouw inschrijvingbevestiging per e-mail. 

Extra e-mailadres voor bevestiging inschrijving

De bevestiging zal verstuurd worden naar . Wil je de inschrijvingbevestiging ook op een ander e-mailadres ontvangen?

Bijzonderheden
Akkoord
Jouw badge(s) - controleer je gegevens

Bevestiging opnieuw versturen

Vul onderstaande velden in, indien de gegevens voorkomen in het systeem wordt jouw inschrijfbevestiging opnieuw verzonden.

Terug naar boven