Nieuws SWP.

Ondersteuning van organisatie en leidinggevende houdt medewerker gemeente Rotterdam thuis vitaal

Ondersteuning van organisatie en leidinggevende houdt medewerker gemeente Rotterdam thuis vitaal

Medewerkers blijven thuis vitaal aan het werk tijdens de coronacrisis wanneer ze voldoende ondersteuning krijgen van de organisatie en hun directe leidinggevende(n). Dat blijkt uit onderzoek van promovendus Joëlle van der Meer.

SWP-partners winnen Futureproof Awards

SWP-partners winnen Futureproof Awards

Twee Smart WorkPlace-partners hebben Futureproof Awards gewonnen. Strukton Worksphere werd uitgeroepen tot Digitaal Bouwbedrijf van 2020 en Joyce van de Velde van Croonwolter&dros tot Building Futureproof Vrouw 2020.

De impact van hybride werken op mobiliteitsoverwegingen

De impact van hybride werken op mobiliteitsoverwegingen

Wanneer het hybride werken een vast onderdeel van het werkpatroon wordt, zullen we flexibeler omgaan met de reisbewegingen. Dat is de stellige overtuiging van Kim Vermeulen van Smart WorkPlace partner HEVO.

DCMR nieuwe partner Smart WorkPlace

DCMR nieuwe partner Smart WorkPlace

Vitaliteit van medewerkers, het terugdringen van reisbewegingen en datagedrevenheid zijn drie onderwerpen waar DCMR, de nieuwe partner van Smart WorkPlace, hard over nadenkt en aan werkt. René Keijzer, hoofd FM, licht toe. 

NEXT Delft gezond de toekomst in met de WELL Building Standaard

NEXT Delft gezond de toekomst in met de WELL Building Standaard

ASR Dutch Science Park Fund (a.s.r.) en Smart WorkPlace partner CFP Green Buildings bundelen de krachten en gaan samen aan de slag om NEXT Delft met de WELL Building Standaard optimaal gezond in te richten.

Adapt at Work onderzoekt adaptieve expertise

Adapt at Work onderzoekt adaptieve expertise

Hoe ontwikkel je adaptieve expertise (AE) in werk-gerelateerde contexten? Daarvoor is het praktijkgericht onderzoeksproject Adapt at Work opgezet. 

Verduurzamen met gamified leren

Verduurzamen met gamified leren

Zoveel mogelijk mensen activeren om duurzaam te doen. Daarvoor ontwikkelde difr. een leer- en activatieplatform om veranderen spelenderwijs mogelijk te maken.

Terug naar boven