Smart WorkPlace start marktonderzoek naar aanbod coworking
Het aanbod van locaties voor coworking, flexibel werken, nomadic, communities en allerlei andere commerciële werkplekconcepten blijft snel toenemen.
Smart WorkPlace bezocht in augustus en september een aantal van deze werkplekconcepten. Aspecten als functionaliteit en services vielen gelijk op. Zodoende vatte Smart WorkPlace het plan op hier jaarlijks marktonderzoek naar te doen. Wie biedt welke services aan welke doelgroepen, waar en tegen welke voorwaarden? Welke technologie, inrichting en services worden geboden? Wat is de achtergrond van de aanbieder? Wat is hun strategie? Met welke partners werken ze en wie zijn hun klanten?
Smart WorkPlace voert het marktonderzoek uit met studenten van FM/Hotel-opleidingen. Uitgangspunten worden opgesteld in overleg met experts op het gebied van coworking, HR, vastgoed en FM. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Fred Kloet.
Benchmark voor Nederlandse Werkomgeving gelanceerd op WorkPlace ...
maandag 17 april
YNNO en Smart WorkPlace lanceerden vandaag de Benchmark voor de Nederlandse Werkomgeving (BNW Index) tijdens de WorkPlace ...
Lancering Duurzame Impact Strategie Facility Management
maandag 17 april
FMN, ISS en Facilicom nemen initiatief om grootschalige verduurzaming binnen facilitaire sector te realiseren. Op de Workplace ...