Smart WorkPlace start marktonderzoek naar aanbod coworking

Smart WorkPlace start marktonderzoek naar aanbod coworking

Het aanbod van locaties voor coworking, flexibel werken, nomadic, communities en allerlei andere commerciële werkplekconcepten blijft snel toenemen. 

Smart WorkPlace bezocht in augustus en september een aantal van deze werkplekconcepten. Aspecten als functionaliteit en services vielen gelijk op. Zodoende vatte Smart WorkPlace het plan op hier jaarlijks marktonderzoek naar te doen. Wie biedt welke services aan welke doelgroepen, waar en tegen welke voorwaarden? Welke technologie, inrichting en services worden geboden? Wat is de achtergrond van de aanbieder? Wat is hun strategie? Met welke partners werken ze en wie zijn hun klanten?

Smart WorkPlace voert het marktonderzoek uit met studenten van FM/Hotel-opleidingen. Uitgangspunten worden opgesteld in overleg met experts op het gebied van coworking, HR, vastgoed en FM. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Fred Kloet.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Lees verder

Terug naar boven