27 maart 2020: De digital workplace na de coronacrisis

Door de coronacrisis werken veel medewerkers noodgedwongen thuis. Maar hoe pak je dit aan en zorg je dat je met je collega’s toch productief blijft? Daarover organiseert Bind Community Building een aantal gratis webinars.

Eerste webinar

Het eerste webinar (zie openingsvideo) behandelde Best practices voor online samenwerken en werd gegeven door Peter Staal van Bind.  

Tweede webinar

Het tweede webinar, ‘De digital workspace na de coronacrisis’, wordt vrijdag 27 maart van 13.00 tot 14.00 uur uitgezonden. In deze webinar wil Bind je handvatten bieden om na te denken over hoe de digital workplace jouw organisatie ook na COVID-19 helpt bij interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking. Vragen die aan bod komen zijn: hoe verhouden intranet, digital workplace en digital employee experience (#DEX) zich tot elkaar? Welke rol speelt technologie daar bij? En wat hebben medewerkers nodig aan digitale vaardigheden om ook op lange termijn beter, makkelijker en sneller (samen) te kunnen werken?

Spreker is Christiaan Lustig van Brayton House. Hij helpt je op verschillende manieren naar de digital workplace te kijken, en brengt in kaart welke stakeholders daarbij belangrijk zijn. Ook geeft hij praktische tips die je op korte termijn al helpen om je digital workplace in de juiste richting te duwen.

Over Christian Lustig

Christiaan Lustig helpt organisaties hun digital employee experience (#DEX) continu verbeteren, en hun intranet en digital workplace inrichten en optimaliseren. Met betere tools én digitale vaardigheden als resultaat. En vooral blijere medewerkers die meer tijd overhouden om klanten, patiënten, studenten, huurders, donateurs of gasten te bedienen. Met zijn bureau Brayton House werkt Christaan voor organisaties in zorg, onderwijs en overheid, maar ook voor middelgrote (inter)nationale corporaties in Nederland en België.

Aanmelden voor het tweede webinar kan hier.

 

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

vrijdag 27 maart 2020permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven