16 april 2019: Tweede editie van Digital Workspace Event

16 april 2019: Tweede editie van Digital Workspace Event

Op 16 april in de Jaarbeurs ligt de focus op Leadership, strategy & culture, Employee experience, Platforms & tools en Results & optimization.

Tijdens het Event delen (online) experts de successen én uitdagingen van hun digitale transformatieprojecten. Van de keuze van de juiste online platforms, tools en omgevingen tot de succesvolle implementatie en optimalisatie ervan. Ook is er veel aandacht voor de succesfactoren en valkuilen van verandermanagement en krijgen deelnemers handvatten om de adoptie en participatie te vergroten. Deelnemers aan dit event zijn werkzaam als:

  • HR-managers & HR-professionals
  • IT- & ICT-managers & IT- & ICT-professionals
  • Business managers
  • Communicatiemanagers & communicatie-adviseurs

Korte toelichting op de vier thema’s:

Leadership, strategy & culture

De organisatiecultuur is in veel gevallen de kritieke succesfactor voor digitale transformatie en innovatie. Hoe maak je de juiste strategische keuzes voor succes?

Employee experience

Een goede digitale werkplek sluit naadloos aan op de behoeften van eindgebruikers. Hoe pak je verandermanagement aan? En hoe zorg je, van medewerker tot directeur, voor adoptie en participatie?

Platforms & tools

Achter elke succesvolle digitale werkomgeving zit de juiste mix van platformen, systemen en tools. Ga je als organisatie voor een totaaloplossing of best-of-breed? En hoe realiseer je optimale implementatie?

Results & optimization

Breng de randvoorwaarden voor langetermijnsucces in kaart. Hoe meet je wat digitale transformatie oplevert? Wanneer is je missie geslaagd, en hoe waarborg je het voortbestaan van een goede workspace?

Click hier voor het programma.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

dinsdag 16 april 2019permalink

Naar het overzicht

Lees verder

Terug naar boven