Post-Covid werken ondersteunen met digitale tools  

Post-Covid werken ondersteunen met digitale tools  

Met welke digitale tools kunt u als organisatie het post-Covid werken ondersteunen? Daarover ging het webinar ‘COVID-19 en de impact op de werkplek' van Smart WorkPlace partner Spacewell.

Tijdens het webinar werden de uitdagingen en maatregelen besproken, genomen door verschillende organisaties, waaronder Deloitte, Cushman & Wakefield en Spacewell.

De kijkers kregen praktische digitale oplossingen voor het:

  • Vergemakkelijken van social distancing
  • Bewaken van de bezettingsgraad
  • Dynamisch assisteren van werknemers met realtime informatie
  • Opvolgen van luchtkwaliteit en comfortparameters
  • Effectief schoonmaken met contextuele informatie op mobiele tools

Ook kregen ze inzicht in:

  • Hoe Deloitte social distancing mogelijk maakte door o.a. 1000+ desks vooraf te laten reserveren in zijn iconische ‘The Edge’ gebouw in Amsterdam, een flexibele kantoorruimte van 40.000 vierkante meter.
  • De rol van fysieke hulpmiddelen en digitale technologie in Cushman & Wakefield’s 6-feet-office, met inbegrip van de inzet van beeldsensoren en luchtkwaliteitssensoren, evenals sociale-afstandsalarmen (visuele en audioaanwijzingen) en dashboards om de naleving van de voorschriften te controleren.
  • Het reserveerbaar maken van werkplekken volgens capaciteit (snel op- en afschaalbaar volgens de geldende richtlijnen).
  • Het digitaal en in realtime raadplegen van kantoordrukte op een handsfree kiosk of smartphone app.

Sprekers tijdens de webinar waren Boy Navest, New Business bij Spacewell, en Gilles Ghyssaert, Product Marketing Manager Spacewell.

Het webinar terugkijken kan hier.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Lees verder

Terug naar boven