Impact first ondernemen in coronatijd

Impact first ondernemen in coronatijd

Jack Stuifbergen van Smart WorkPlace partner Breedweer was op 3 september te gast bij de talkshow #Meedenkers van ABN AMRO over uitdagingen en kansen voor ‘impact first’ ondernemers in coronatijd.

Jack Stuifbergen zat aan tafel met Mireille Geijsen van i-did, Stefan Panhuijsen van Social Enterprise NL en Tjeerd Krumpelman van ABN AMRO. In de talkshow over sociaal ondernemen in coronatijd vertelde hij allereerst hoe Breedweer aan het begin van de lockdown 90 mensen aan de zijlijn had staan, omdat opdrachtgevers als het Van Gogh Museum, maar ook zwembaden en sporthallen moesten sluiten. Maar ook hoe Breedweer vervolgens keek hoe van het maatschappelijk probleem dat onstond een kans kon worden gemaakt. Dat deed Breedweer door te ondernemen en te kijken waar er vraag naar was. Dat was al snel duidelijk: desinfectiemiddelen.

Impact first ondernemen in coronatijd

Voor de complete uitzending, click hier.

In SWP #6 verscheen een uitgebreid interview met Jack Stuifbergen over dit onderwerp. Lees SWP #6 hier. Wilt u ook toekomstige digitale uitgaven van Smart WorkPlace ontvangen? Click dan hier.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Lees verder

Terug naar boven