Checklist voor het 1,5 meter kantoor

Checklist voor het 1,5 meter kantoor

De 1,5 meter afstand regel heeft grote impact op de samenleving in zijn geheel, maar ook op kantoren specifiek. Daarom stelde Smart WorkPlace partner RoyalHaskoningDHV een checklist samen.

De checklist gaat eerst in op de redenen om wel of niet naar kantoor te gaan en adviseert als volgt:

Ga naar kantoor

-        Om informeel met collega’s te overleggen en je sociale contacten te onderhouden

-        Om gevoelige onderwerpen te bespreken

-        Om gebruik te maken van faciliteiten die alleen op kantoor beschikbaar zijn

-        Om bedrijfskritische werkzaamheden uit te voeren

Ga niet naar kantoor

-        Om doelgerichte werkzaamheden uit te voeren waarbij interacttie met collega’s niet noodzakelijk is (rekening houdend met je thuissituatie)

-        Omdat het je dagelijkse routine is

-        Voor (interne) vergaderingen die gemakkelijk via telefoon, Skype of Teams gehouden kunnen worden

Vervolgens biedt de checklist workplace managers adviezen voor:

-        Receptie en lobby

-        Koffiezetapparaten

-        Werkplekken

-        Restaurant

-        Vergaderruimtes

Click hier voor de checklist.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven