Werken volgens het hart van een atleet

"Maak het werkleven beter, inspirerender en leuker - door de kracht van sport." Dat is waarom sportkledinggigant Adidas de life- en workstyle hub GamePlan A heeft opgezet.

GamePlan A is anderhalf jaar geleden opgezet als een contenthub, maar inmiddels uitgegroeid tot een op sport geïnspireerde zakelijke levensstijl. Die levensstijl wordt meer en meer geleefd door een groep van gelijkgestemde zakenmensen, werknemers en (potentiële) kandidaten verspreid over de hele wereld. GamePlan A wil ze verenigen door dé plek te worden waar ze de gemeenschap kunnen ontmoeten en kennis, motivatie en inspiratie kunnen putten.

Mindset

GamePlan A is daarom ook mindset - en een platform, en niet alleen voor Adidas-werknemers (zoals in bovenstaand filmitem), maar het is volgens de sportschoenen- en –kledingproducent te hanteren voor iedere organisatie. “Ontworpen voor diegenen die geloven in de kracht van sport, GamePlan A is bedoeld om het werkleven beter, inspirerender en leuker te maken.”

Speaker Series

Afgelopen jaar heeft GamePlan A een zogeheten Speaker Series georganiseerd, met sprekers van de hele wereld die hun verhaal vertellen over hoe de sportbeleving ook van toepassing kan zijn op de werkbeleving. Zoals Florian Gschwandtner, CEO van Runtastic, die onder andere wijst op teamwork: je kunt het niet alleen, zoek de juiste partners om mee samen te werken.

Kijk hier voor meer informatie.

Bron: Adidas/Gameplan A

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven