Wie wordt de Most Value Partner van de WorkPlace Xperience?

Wie wordt de Most Value Partner van de WorkPlace Xperience?

Tijdens de WorkPlace Xperience wordt een nieuwe award uitgereikt: de Most Value Partner (MVP). Partners komen voor de MVP in aanmerking wanneer zij zich op onderstaande criteria goed weten te onderscheiden.

Innovaties presenteren, zichtbaar maken en deze met bezoekers delen is niet eenvoudig. Daar is creativiteit, spitsvondigheid en volharding voor nodig. Graag zet de organisatie van de WorkPlace Xperience de partner die hier het best in slaagt in de schijnwerpers door de MVP aan deze partner toe te kennen.

Criteria

Partners komen voor de MVP in aanmerking wanneer zij zich op onderstaande criteria goed weten te onderscheiden.

Allereerst wordt voorafgaand aan de WorkPlace Xperience gekeken naar de activiteit van de partner op het vlak van marketing en communicatie. De organisatie houdt onder andere bij hoeveel unieke registraties er door activiteiten van een partner zijn binnengekomen. Dit kunnen partners gemakkelijk zelf bijhouden via de partnerportal waar elke partner toegang tot heeft.

Daarnaast lopen er tijdens de Xperience een aantal Mystery Guests rond die iedere Hub op de volgende punten beoordelen. Deze Mystery Guests kijken niet alleen, maar kunnen ook informeren naar innovaties.

-          Hoe wordt de Xperience van de partner toonbaar gemaakt?

-          Hoe ziet de indeling van de Hub eruit op toegankelijkheid en inrichting?

-          Hoeveel waarde biedt het aan bezoekers van de Xperience?

De winnaar

De Most Value Partner ontvangt een prijs. Niet alleen wordt op 15 maart om 14.30 uur een award uitgereikt, maar ook krijgt de winnaar een etentje ter waarde van € 1.500,- aangeboden. Daarnaast krijgt de winnaar het recht voor de WorkPlace Xperience 2024 als eerste een plek uit te kiezen.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven