21 november 2019: Dienstverlening en publieksvoorlichting Rijksoverheid bij TOPdeskcafé  

21 november 2019: Dienstverlening en publieksvoorlichting Rijksoverheid bij TOPdeskcafé  

Wat is de status van je dienstverlening en hoe verbeter je de publieksvoorlichting? Dit zijn de items die aan de orde komen in het TOPdeskcafé, een event van Smart WorkPlace partner TOPdesk, exclusief voor de Rijksoverheid.

Tijdens het gratis event op donderdagmiddag 21 november in kantoorgebouw De Resident in Den Haag wordt allereerst het Service Excellence Maturity Model behandeld door Ludo Bergkamp, Business Unit Manager Rijksoverheid bij TOPdesk. Het Service Excellence Maturity Model geeft je inzicht in de status van je dienstverlening, biedt een vergelijking met andere organisaties en biedt inzicht in de kansen om (nog) beter te voldoen aan de verwachtingen van je klanten. In deze presentatie hoor je waarom TOPdesk dit model voor haar klanten heeft ontwikkeld, wat het is, wat je eraan hebt en hoe je het kunt inzetten.

Dienstverlening en publieksvoorlichting Rijksoverheid bij TOPdeskcafé  

De tweede presentatie gaat over Publieksvoorlichting met TOPdesk en wordt gegeven door Raoul Zonnenberg (VWS, Programmamanager/-architect bij I-Interim Rijk) Willeke Tersteeg (VWS, Projectadviseur) en Erol Kandemir (VWS, Change manager). In 2019 is VWS begonnen met het verbeteren van de processen rondom de beantwoording van publieksvragen. Het betreft vragen die binnenkomen via diverse kanalen als Informatie Rijksoverheid of social media. Hoe reageert en registreert VWS de meer dan 100.000 contactmomenten en vragen per jaar? Na een verkenning is gekozen voor TOPdesk en zijn in korte tijd stappen gezet om deze processen te optimaliseren en standaardiseren. 

Inschrijven voor het TOPdeskcafé kan hier.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

donderdag 21 november 2019permalink

Naar het overzicht

Lees verder

Terug naar boven