19 november 2019: Webinar over virtuele assistent bij klantcontact
Volgens Gartner zal in 2020 85% van de klantcontacten met organisaties zonder menselijke interactie plaatsvinden. Over de rol daarbij van AI organiseert Smart WorkPlace partner TOPdesk op 19 november een webinar.
Tijdens het Engelstalige webinar maak je kennis met Amelia, de Digital Service Desk Employee van TOPdesk. Zij kan dankzij een naadloze verbinding met TOPdesk service management software klanten helpen met Frequently Asked Questions zoals het resetten van passwords.
Doordat de chatbot Amelia bepaalde routinewerkzaamheden overneemt, kunnen medewerkers van de servicedesk zich bezighouden met complexere vragen en projecten en zo de dienstverlening verbeteren. Amelia heeft een menselijk voorkomen en menselijke kenmerken.
De webinar wordt gegeven door Ludo Bergkamp (TOPdesk), Paul Verkaik (IPsoft) en Maurits van der Zouw (Go2the.cloud). Via live chat zal het mogelijk zijn om vragen te stellen.
Aanmelden voor het webinar kan hier.
TOPdesk
dinsdag 19 november 2019permalink
De belangrijke transitie naar regeneratief FM
woensdag 19 april
16 professionals uit 11 verschillende organisaties hebben de handen ineengeslagen om een transformatie in gang te zetten: ...
Bouw geen monumenten, maar flexibele gebouwen
dinsdag 18 april
Op de beursvloer van WorkPlace Xperience 2024 werd op diverse plekken kennis gedeeld. Onder andere over hoe AI de veranderende ...