CONTRAST zet volgende stap in participatie van medewerkers

6 min

 

CONTRAST zet volgende stap in participatie van medewerkers

Bij CONTRAST Facility + Hospitality ondertekenen consultants Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen deze maand hun partnercontract. Daarmee zet CONTRAST een volgende stap in participatie van medewerkers.

Managing partner Puck Wilbers: "Wij zien bij alle collega’s grote betrokkenheid en zijn trots op hun talenten en ambities. Dat willen we graag belonen door collega’s de kans te geven om aandelen te kopen en zo mede-eigenaar te worden. Vanuit deze visie werken we al een aantal jaren met een partnermodel. Nu komen daar Lisanne en Maarten als partner bij. Ik zie uit naar een mooi vervolg van onze samenwerking en wens hen heel veel plezier en succes in hun nieuwe rol."

CONTRAST heeft de ambitie om ‘one step ahead in service experience’ te zijn. Puck Wilbers: "Om deze koploperpositie in de markt te behouden, investeren we volop in intern ondernemerschap. Dat betekent dat we collega’s motiveren om hun talenten en ambities gericht in te zetten voor kansen in de markt en continu te werken aan persoonlijke ontwikkeling. We zien dat dit de betrokkenheid bij het bedrijf vergroot en leidt tot meer werkplezier en nog betere resultaten voor onze klanten. De uitbreiding van het participatiemodel stimuleert het intern ondernemerschap dat we voor ogen hebben en draagt er bovendien aan bij dat we talentvolle mensen voor langere tijd aan ons binden."

Maarten van Hussen

Maarten van Hussen werkt vanaf 2019 als hospitality consultant bij CONTRAST. Hij is een commercieel talent en krijgt in zijn nieuwe partnerrol de taak om het designteam voor functioneel ontwerp van horeca en hospitality concepten verder uit te bouwen. Verder zal hij de expertise op gebied van realisatie, begeleiding en meerjarenonderhoudsplanning van horeca-apparatuur uitbreiden. Ook de coaching van optimale operationele keukenprocessen hoort daarbij. Bij CONTRAST is Maarten verder aanjager van teamdeelname aan sportevenementen voor goede doelen.

Maarten van Hussen: "Het mooie van werken bij CONTRAST is dat we elkaar de ruimte geven om onze rol van consultant in te vullen op een manier die past bij onze persoonlijkheid en competenties. Zo kunnen we elkaar optimaal aanvullen en versterken en leren we veel van elkaar. Mijn nieuwe rol als partner ervaar ik als een prachtige erkenning voor mijn werk en mijn verbondenheid met de waarden en ambities van CONTRAST. Een geweldige vervolgstap in mijn carrière dus! Ik weet dat we al veel kennis en ervaring in huis hebben als het gaat om ontwerp en realisatie van horeca en hospitality concepten. Mijn uitdaging is om dat verder uit te breiden. Daarvoor zet ik mijn expertise graag in. Mijn toekomst bij CONTRAST zie ik met veel enthousiasme tegemoet."

Lisanne Hanneman 

Lisanne Hanneman werkt vanaf 2018 als hospitality consultant bij CONTRAST. Ze is een echte ‘hotello’. In haar nieuwe partnerrol sluit ze aan bij de unieke kennis en ervaring van CONTRAST als het gaat om hospitality concepten, horecavraagstukken en consumentengedrag. De kracht van Lisanne is dat ze haar strategische inzichten kan vertalen naar concrete resultaten. Met frisse blik en analytisch vermogen stelt ze de vraag achter de vraag, met focus op de eindgebruiker en oog voor verschillende perspectieven en oplossingen. Lisanne versterkt hiermee de open en lerende cultuur van CONTRAST als gezonde, groeiende en lerende organisatie.

Lisanne Hanneman: "Rode draad in mijn carrière is de drive om te ontdekken, doen en verbeteren. Zo kijk ik altijd naar het grotere plaatje en de onderbouwing: waarom maken we bepaalde keuzes en hoe kunnen we samen beter worden? Vanuit deze nieuwsgierigheid heb ik de rol van consultant op mijn eigen, unieke manier ingevuld. Dat ik nu partner word, biedt mij de kans om mee te denken over de organisatie en strategie van CONTRAST. Dat vind ik een geweldige uitdaging! Ik voel dat ik me daardoor nog sterker kan verbinden aan dit mooie bedrijf. Het bijzondere van CONTRAST is dat we altijd nét even anders denken en doen. Dat eigenzinnige past bij mijn open blik en ambitie als het gaat om kwaliteit. Mijn nieuwe partnerrol omarm ik dan ook van harte."

Delen:

Meer nieuws

<span>CONTRAST en GRIP Facility ondersteunen facilitaire dienstverlening met technologie en data</span>

CONTRAST en GRIP Facility ondersteunen facilitaire dienstverlening ...

donderdag 9 oktober

Dit najaar leggen CONTRAST Facility + Hospitality en GRIP Facility de focus op het stimuleren van facilitaire processen ...

Lees meer

Live talk over Wellbeing als designprincipe

Live talk over Wellbeing als designprincipe

dinsdag 7 oktober

Onder leiding van Gertrude van den Brink gingen Eva Elias, Floris Schoonderbeek, Meggy Smulders en Lieke Genten in op de ...

Lees meer

Gezonde werkplekken in de praktijk getest

Gezonde werkplekken in de praktijk getest

vrijdag 3 oktober

Een kantoor waar je niet alleen werkt, maar waar je gezondheid en welzijn net zo belangrijk zijn als de prestaties die je ...

Lees meer

'Vergaderen anno nu is flexibel, hybride én snel!'

'Vergaderen anno nu is flexibel, hybride én snel!'

donderdag 2 oktober

Wie zit er nog vijf dagen per week op kantoor? Niemand! De manier waarop we vergaderen is flink veranderd, maar weet jij ...

Lees meer

Erik Scherder keynote op YNNO's Summer Experience

Erik Scherder keynote op YNNO's Summer Experience

donderdag 2 oktober

'Omarm de onzekerheid.' Dat was het thema tijdens de jaarlijkse Summer Experience van YNNO op 18 september. Een thema waar ...

Lees meer

Hoe kijk je met een frisse blik naar je eigen kantoor?

Hoe kijk je met een frisse blik naar je eigen kantoor?

woensdag 1 oktober

Hoe kijk je met nieuwe ogen naar het kantoor waar je misschien al jaren komt? In het E-zine nemen Melvin en Suzan Schalkx ...

Lees meer

HEYDAY Consultancy organiseert Facilitaire Kennisevent 2025

HEYDAY Consultancy organiseert Facilitaire Kennisevent 2025

dinsdag 30 september

HEYDAY Consultancy organiseert op dinsdag 4 november 2025 het Facilitaire Kennisevent 2025, een evenement gericht op facility- ...

Lees meer

Flexibel werken vraagt om leiderschap: waarom kaders juist nu onmisbaar zijn

Flexibel werken vraagt om leiderschap: waarom kaders juist nu ...

dinsdag 30 september

In het e-zine 'Hybride Werken' nemen Nick en Sep van YNNO je mee in het belang van leiderschap in hybride werken. 

Lees meer

E-zine 'Hybride Werken'

E-zine 'Hybride Werken'

woensdag 24 september

Hybride werken is niet langer een experiment maar de nieuwe realiteit. In deze editie van ons e-zine ontdek je inzichten, ...

Lees meer

Grootschalige studie Werkwereld 2025

Grootschalige studie Werkwereld 2025

maandag 22 september

Hybride werken is blijvend, maar het fysieke kantoor krijgt een nieuwe betekenis. Uit het rapport Werkwereld 2025 – ...

Lees meer

Slimme inzameling in professionele keukens

Slimme inzameling in professionele keukens

vrijdag 19 september

In de Nederlandse restaurants en catering wordt jaarlijks zo’n 83 miljoen kilo voedsel verspild, blijkt uit cijfers ...

Lees meer

Facilitaire organisaties zijn onvoldoende voorbereid op de volgende crisis

Facilitaire organisaties zijn onvoldoende voorbereid op de volgende ...

donderdag 18 september

Nederlandse organisaties lopen onnodige risico’s doordat ze onvoldoende voorbereid zijn op de ingrijpende veranderingen ...

Lees meer

PHI Factory versterkt managementteam met benoeming van Michael van der Meer tot Chief Impact Ontwikkeling

PHI Factory versterkt managementteam met benoeming van Michael ...

donderdag 18 september

PHI Factory kondigt met trots de benoeming aan van Michael van der Meer tot Chief Impact Ontwikkeling. Met deze stap wordt ...

Lees meer

Circulariteit levert goedwerkende werkomgeving op

Circulariteit levert goedwerkende werkomgeving op

donderdag 18 september

Uit het webinar ‘Circulaire oplossingen binnen de kantooromgeving’ kwamen diverse inzichten: “Circulariteit ...

Lees meer

Vacature - <span class='TextRun SCXW59867826 BCX8' data-contrast='auto'><span class='NormalTextRun SCXW59867826 BCX8'>Projectmanager Events - tijdelijk</span></span>

Vacature - Projectmanager Events - tijdelijk

donderdag 18 september

Ben jij een geboren regelaar met een glimlach, die energie krijgt van organiseren en samenwerkingen laten slagen? Dan zoeken ...

Lees meer

Eerste kennisevent van Upcycle Journey bij KiCo Kitchen 

Eerste kennisevent van Upcycle Journey bij KiCo Kitchen 

donderdag 18 september

Upcycle Journey organiseerde 9 september zijn eerste kennisevent over duurzame oplossingen in de foodservicebranche. Dirk ...

Lees meer

Gemeente Den Haag en YNNO: samen verder bouwen aan de werkomgeving van de toekomst

Gemeente Den Haag en YNNO: samen verder bouwen aan de werkomgeving ...

woensdag 17 september

De Gemeente Den Haag zet al jaren stappen richting een moderne en samenwerkende organisatie. Het programma ‘Werken ...

Lees meer

SWP op locatie: neurodiversiteit en de kracht van kleur bij Tarkett

SWP op locatie: neurodiversiteit en de kracht van kleur bij Tarkett

dinsdag 16 september

Op 1 oktober organiseert Smart WorkPlace in samenwerking met SWP-partner Tarkett een nieuwe editie van SWP op locatie. Dit ...

Lees meer

<span>TableAir maakt onzichtbare leegstand op kantoor zichtbaar</span>

TableAir maakt onzichtbare leegstand op kantoor zichtbaar

dinsdag 16 september

Hoe effectief worden vergaderruimtes eigenlijk gebruikt op kantoor? Voor veel organisaties blijkt dat verrassend lastig ...

Lees meer

SWP Talks: De kantoorrevolutie

SWP Talks: De kantoorrevolutie

maandag 15 september

Tijdens de nieuwste aflevering van SWP Talks ging Wim Kooyman in gesprek met experts over de toekomst van het kantoor. Hoe ...

Lees meer

Terug naar boven