Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd

2 min

 

Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd

Hoe zorg je voor een succesvolle marketing van een gezonde werkomgeving? Daarop richt zich het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network dat woensdag 30 maart op de WPX wordt gepresenteerd.

Het platform is een initiatief van Wietse Walinga van Smart WorkPlace en Martijn Bosmann van Real Concepts. Met hun liefde voor het marketingvak, een gezonde werkomgeving én netwerken organiseren zij vol passie bijeenkomsten voor professionals die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor marketing, communicatie of sales. Vragen waar het platform zich mee bezig gaat houden zijn onder andere:

  • Wat zijn de succesfactoren voor marketing in de werkomgeving?
  • Hoe ontwikkel je hiervoor je strategie?
  • Hoe ben je hiermee succesvol?
  • Wat zijn mooie voorbeelden hiervan?

Ontstaan

Workplace Marketing Insights + Network is ontstaan uit het besef dat het steeds belangrijker wordt bij organisaties om de medewerkers optimaal te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Want als je medewerkers gezond en gelukkig zijn, resoneert dat in het bedrijf en ook naar de klant.

Maar door de snelle ontwikkelingen op het gebied van workplace management is het soms lastig bij te benen. Hoe pak je ‘het nieuwe werken’ adequaat op? Hoe kunnen we alle nieuwe innovaties in ons bedrijf implementeren? En hoe vermarkt je dit naar je doelgroep en stakeholders? Workplace Marketing zag deze groeiende vraag en lanceerde dit nieuwe platform. Thema’s waarmee het nieuwe platform zich gaat bezig houden zijn: hybride werken, smart buildings, duurzaamheid, inclusiviteit en vitaliteit & welzijn.

Bijeenkomsten

Inmiddels zijn de eerste bijeenkomsten al gepland. De eerste is vanzelfsprekend de Kick-off Lunchsessie woensdag 30 maart op de WorkPlace Xperience van 12.30 tot 13.30 in Content #2. De Kick-off wordt verzorgd door Martijn Bosmann en Wietse Walinga samen met Tom Schreuder van Real Concepts en Lisa Broos van 2BCollective.

Het programma:

  • 12.30u – Welkom!
  • 12.35u – Presentatie over trends & ontwikkelingen in verbinding creëren met je doelgroepen in marketing door Tom Schreuder van Real Concepts
  • 12.50u – Presentatie door Lisa Broos van 2BCollective over het nut en opbouw van serious games voor organisaties, met natuurlijk gave praktijkvoorbeelden!
  • 13.05u – Lancering Workplace Marketing (https://workplacemarketing.nl/)
  • 13.15u – Uitreiking winnaars WPX Game 2022

De andere twee bijeenkomsten die gepland staan zijn een Zomer BBQ met inspirerende sprekers in juni bij Real Concepts in Velp en het Trends en Ontwikkelingen Ontbijt in oktober op een nog nader te bepalen locatie.  

Inschrijven voor het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network kan via deze link. Wie dat voor 29 maart doet ontvangt ook een gratis ticket ter waarde van € 75,- voor de WorkPlace Xperience 2022.

Delen:

Meer nieuws

Interface publiceert Impactrapport: duurzaamheid zonder compromis

Interface publiceert Impactrapport: duurzaamheid zonder compromis

woensdag 13 augustus

Interface, wereldwijd actief in vloeroplossingen, heeft zijn Impactrapport 2024 gepresenteerd. Het rapport laat zien hoe ...

Lees meer

24 september: start cursus Workplace Management bij VGZ

24 september: start cursus Workplace Management bij VGZ

dinsdag 12 augustus

Bij VGZ in Arnhem start op 24 september a.s. de Basiscursus Workplace Management. Hoofddocent Jan Gerard Hoendervanger laat ...

Lees meer

Hoe pak je wellbeing als designprincipe aan?

Hoe pak je wellbeing als designprincipe aan?

dinsdag 12 augustus

Hoe realiseer je werkgeluk op de werkvloer? Een event op 18 september aanstaande brengt je verhelderende inzichten rondom ...

Lees meer

Aanpassing CSRD: “Route naar toekomstbestendiger bedrijf”

Aanpassing CSRD: “Route naar toekomstbestendiger bedrijf”

maandag 11 augustus

De invoering van de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) is aangepast en uitgesteld, na een besluit van het ...

Lees meer

Hoe inclusief is jouw organisatie écht?

Hoe inclusief is jouw organisatie écht?

woensdag 6 augustus

“Psychologische veiligheid is geen zachte wens, het is een harde voorwaarde voor inclusie.” Die boodschap brengt ...

Lees meer

Hoe een campus mogelijkheden biedt voor netcongestie

Hoe een campus mogelijkheden biedt voor netcongestie

dinsdag 5 augustus

De campus is in transitie! Dat vraagt een integrale aansturing vanuit een totaalperspectief. Maar hoe realiseer je een nieuwe ...

Lees meer

De vraag naar aanwezigheid

De vraag naar aanwezigheid

maandag 4 augustus

In deze blog van Gerda Stelpstra, Head of strategy Consulting bij Envalue, kijken we dieper naar de 'vraag om aanwezigheid'. ...

Lees meer

Bijzaak nieuwe partner Smart WorkPlace

Bijzaak nieuwe partner Smart WorkPlace

vrijdag 1 augustus

Bijzaak zet zich in voor een veilige, inspirerende en comfortabele werkomgeving. Om deze doelstelling nog beter tot leven ...

Lees meer

Webinar: Vernieuwde software voor gebouwonderhoud

Webinar: Vernieuwde software voor gebouwonderhoud

donderdag 31 juli

Een meerjaren onderhoudsplanning blijft vaak steken in een statische lijst, die te weinig bijdraagt aan belangrijke doelstellingen. In ...

Lees meer

FMXXL versterkt het MT met Eric de Wit.

FMXXL versterkt het MT met Eric de Wit.

woensdag 30 juli

Per 1 september komt Eric de Wit het team van FMXXL versterken als commercieel directeur. Een nieuwe rol binnen dit snelgroeiende ...

Lees meer

WorkPlace Inside: Sven Toelen

WorkPlace Inside: Sven Toelen

woensdag 30 juli

Voor Sven Toelen zit ontspanning juist in actie. Wat fysieke inspanning doet voor zijn balans vertelt hij in deze WorkPlace ...

Lees meer

Achter de schermen van de NAVO-top 2025

Achter de schermen van de NAVO-top 2025

dinsdag 29 juli

De NAVO-top was een logistieke monsterklus. Alvero vertelt hoe zij voor dit soort evenementen gebruik boven bezit blijven ...

Lees meer

DPD Nederland nieuwe partner Smart WorkPlace

DPD Nederland nieuwe partner Smart WorkPlace

maandag 28 juli

DPD is de grootste speler op de Europese markt van pakketverzenders. Dagelijks staan er wereldwijd zo'n 57.000 medewerkers ...

Lees meer

Waarom zou je nog naar kantoor komen?

Waarom zou je nog naar kantoor komen?

vrijdag 25 juli

Waarom zou iemand nog naar kantoor komen in 2025? In Sodexo's whitepaper 'De kracht van de werkplek' helpen ze onderzoeken ...

Lees meer

Generatieverschillen op de werkvloer groeien en werkgevers zijn onvoldoende voorbereid 

Generatieverschillen op de werkvloer groeien en werkgevers zijn ...

donderdag 24 juli

Werkgevers onderschatten het effect van generatieverschillen op de werkvloer. Dat stelt HEYDAY Hospitality naar aanleiding ...

Lees meer

ISS investeert in kwaliteit met het Site Manager Certificering Programma

ISS investeert in kwaliteit met het Site Manager Certificering ...

donderdag 24 juli

Om ervoor te zorgen dat iedere site manager, ongeacht de locatie, beschikt over de juiste kennis, vaardigheden en het vertrouwen ...

Lees meer

SWP Talks #68: Inclusiviteit

SWP Talks #68: Inclusiviteit

woensdag 23 juli

In deze aflevering van SWP Talks kijken experts naar welke factoren bijdragen aan een inclusieve werkplek: van leiderschap ...

Lees meer

WorkPlace Inside: Gerda Stelpstra 

WorkPlace Inside: Gerda Stelpstra 

woensdag 23 juli

Het opgroeien in verschillende landen en culturen vormde Gerda Stelpstra's blik op de werkplek en omgeving. Hoe die invloeden ...

Lees meer

De belangrijkste veranderingen na 5 jaar thuiswerken

De belangrijkste veranderingen na 5 jaar thuiswerken

dinsdag 22 juli

In maart 2020 moest de kantoormens verplicht gaan thuiswerken. Wat is er sindsdien veranderd? In de BNW Index kijken ...

Lees meer

''Herbruikbare koffiebekers zijn uiteindelijk goedkoper dan wegwerpbekers''

''Herbruikbare koffiebekers zijn uiteindelijk goedkoper dan wegwerpbekers''

dinsdag 22 juli

Het dagelijkse kopje koffie heeft veel gevolgen. Jaarlijks gooien we namelijk 3 tot 5 miljard koffiebekers weg. En die worden ...

Lees meer

Terug naar boven