Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd

Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd

Hoe zorg je voor een succesvolle marketing van een gezonde werkomgeving? Daarop richt zich het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network dat woensdag 30 maart op de WPX wordt gepresenteerd.

Het platform is een initiatief van Wietse Walinga van Smart WorkPlace en Martijn Bosmann van Real Concepts. Met hun liefde voor het marketingvak, een gezonde werkomgeving én netwerken organiseren zij vol passie bijeenkomsten voor professionals die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor marketing, communicatie of sales. Vragen waar het platform zich mee bezig gaat houden zijn onder andere:

  • Wat zijn de succesfactoren voor marketing in de werkomgeving?
  • Hoe ontwikkel je hiervoor je strategie?
  • Hoe ben je hiermee succesvol?
  • Wat zijn mooie voorbeelden hiervan?

Ontstaan

Workplace Marketing Insights + Network is ontstaan uit het besef dat het steeds belangrijker wordt bij organisaties om de medewerkers optimaal te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Want als je medewerkers gezond en gelukkig zijn, resoneert dat in het bedrijf en ook naar de klant.

Maar door de snelle ontwikkelingen op het gebied van workplace management is het soms lastig bij te benen. Hoe pak je ‘het nieuwe werken’ adequaat op? Hoe kunnen we alle nieuwe innovaties in ons bedrijf implementeren? En hoe vermarkt je dit naar je doelgroep en stakeholders? Workplace Marketing zag deze groeiende vraag en lanceerde dit nieuwe platform. Thema’s waarmee het nieuwe platform zich gaat bezig houden zijn: hybride werken, smart buildings, duurzaamheid, inclusiviteit en vitaliteit & welzijn.

Bijeenkomsten

Inmiddels zijn de eerste bijeenkomsten al gepland. De eerste is vanzelfsprekend de Kick-off Lunchsessie woensdag 30 maart op de WorkPlace Xperience van 12.30 tot 13.30 in Content #2. De Kick-off wordt verzorgd door Martijn Bosmann en Wietse Walinga samen met Tom Schreuder van Real Concepts en Lisa Broos van 2BCollective.

Het programma:

  • 12.30u – Welkom!
  • 12.35u – Presentatie over trends & ontwikkelingen in verbinding creëren met je doelgroepen in marketing door Tom Schreuder van Real Concepts
  • 12.50u – Presentatie door Lisa Broos van 2BCollective over het nut en opbouw van serious games voor organisaties, met natuurlijk gave praktijkvoorbeelden!
  • 13.05u – Lancering Workplace Marketing (https://workplacemarketing.nl/)
  • 13.15u – Uitreiking winnaars WPX Game 2022

De andere twee bijeenkomsten die gepland staan zijn een Zomer BBQ met inspirerende sprekers in juni bij Real Concepts in Velp en het Trends en Ontwikkelingen Ontbijt in oktober op een nog nader te bepalen locatie.  

Inschrijven voor het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network kan via deze link. Wie dat voor 29 maart doet ontvangt ook een gratis ticket ter waarde van € 75,- voor de WorkPlace Xperience 2022.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven