Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd

2 min

 

Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd

Hoe zorg je voor een succesvolle marketing van een gezonde werkomgeving? Daarop richt zich het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network dat woensdag 30 maart op de WPX wordt gepresenteerd.

Het platform is een initiatief van Wietse Walinga van Smart WorkPlace en Martijn Bosmann van Real Concepts. Met hun liefde voor het marketingvak, een gezonde werkomgeving én netwerken organiseren zij vol passie bijeenkomsten voor professionals die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor marketing, communicatie of sales. Vragen waar het platform zich mee bezig gaat houden zijn onder andere:

  • Wat zijn de succesfactoren voor marketing in de werkomgeving?
  • Hoe ontwikkel je hiervoor je strategie?
  • Hoe ben je hiermee succesvol?
  • Wat zijn mooie voorbeelden hiervan?

Ontstaan

Workplace Marketing Insights + Network is ontstaan uit het besef dat het steeds belangrijker wordt bij organisaties om de medewerkers optimaal te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Want als je medewerkers gezond en gelukkig zijn, resoneert dat in het bedrijf en ook naar de klant.

Maar door de snelle ontwikkelingen op het gebied van workplace management is het soms lastig bij te benen. Hoe pak je ‘het nieuwe werken’ adequaat op? Hoe kunnen we alle nieuwe innovaties in ons bedrijf implementeren? En hoe vermarkt je dit naar je doelgroep en stakeholders? Workplace Marketing zag deze groeiende vraag en lanceerde dit nieuwe platform. Thema’s waarmee het nieuwe platform zich gaat bezig houden zijn: hybride werken, smart buildings, duurzaamheid, inclusiviteit en vitaliteit & welzijn.

Bijeenkomsten

Inmiddels zijn de eerste bijeenkomsten al gepland. De eerste is vanzelfsprekend de Kick-off Lunchsessie woensdag 30 maart op de WorkPlace Xperience van 12.30 tot 13.30 in Content #2. De Kick-off wordt verzorgd door Martijn Bosmann en Wietse Walinga samen met Tom Schreuder van Real Concepts en Lisa Broos van 2BCollective.

Het programma:

  • 12.30u – Welkom!
  • 12.35u – Presentatie over trends & ontwikkelingen in verbinding creëren met je doelgroepen in marketing door Tom Schreuder van Real Concepts
  • 12.50u – Presentatie door Lisa Broos van 2BCollective over het nut en opbouw van serious games voor organisaties, met natuurlijk gave praktijkvoorbeelden!
  • 13.05u – Lancering Workplace Marketing (https://workplacemarketing.nl/)
  • 13.15u – Uitreiking winnaars WPX Game 2022

De andere twee bijeenkomsten die gepland staan zijn een Zomer BBQ met inspirerende sprekers in juni bij Real Concepts in Velp en het Trends en Ontwikkelingen Ontbijt in oktober op een nog nader te bepalen locatie.  

Inschrijven voor het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network kan via deze link. Wie dat voor 29 maart doet ontvangt ook een gratis ticket ter waarde van € 75,- voor de WorkPlace Xperience 2022.

Delen:

Meer nieuws

Whitepaper: Slimmer werken in een hybride kantoor

Whitepaper: Slimmer werken in een hybride kantoor

dinsdag 25 november

Benieuwd hoe je in kunt spelen op functieveranderingen van kantoren door hybride werken? De whitepaper ‘De werkplek ...

Lees meer

Rapport: Laat IT-leiders echt innoveren

Rapport: Laat IT-leiders echt innoveren

maandag 24 november

Hoe geef je IT-leiders de ruimte om écht te innoveren, en niet meer alleen te focussen op probleemoplossing? Daarvoor ...

Lees meer

Ontdek een toekomstbestendige leeromgeving

Ontdek een toekomstbestendige leeromgeving

donderdag 20 november

Benieuwd hoe een toekomstbestendige leeromgeving tot stand komt en welke uitdagingen er dan op je afkomen? Jij kunt de grootste ...

Lees meer

Het kantoor als kloppend hart van je organisatie 

Het kantoor als kloppend hart van je organisatie 

donderdag 20 november

Hybride werken mag dan de nieuwe norm zijn, het kantoor blijft het kloppend hart van iedere organisatie. Dat is de belangrijkste ...

Lees meer

<span>Praktische gids ‘Inkopen van natuurinclusieve catering’</span><span> </span>

Praktische gids ‘Inkopen van natuurinclusieve catering’ 

woensdag 19 november

De Tuin van Holland heeft op 17 november een praktische gids gepubliceerd die publieke inkopers op weg helpt naar natuurinclusieve ...

Lees meer

<span>Draaijer Group en HEYDAY samen verder als Draaijer Heyday</span>

Draaijer Group en HEYDAY samen verder als Draaijer Heyday

woensdag 19 november

Draaijer Group en HEYDAY bundelen kracht in één ecosysteem voor de volledige levenscyclus van de werkomgeving.

Lees meer

Blog: Balance@Work

Blog: Balance@Work

dinsdag 18 november

Wanneer op 20 en 21 mei 2026 in de Jaarbeurs in Utrecht de 5e editie van de WorkPlace Xperience wordt gehouden is het ruim ...

Lees meer

Whitepaper: Impact maken met welzijn op de werkplek

Whitepaper: Impact maken met welzijn op de werkplek

dinsdag 18 november

Het belang van welzijn op de werkplek neemt alsmaar toe. Er is meer aandacht voor mentale veerkracht en gezondheid, die ...

Lees meer

Het belang van balans in datacompliancy

Het belang van balans in datacompliancy

vrijdag 14 november

Uit onderzoek onder 1.700 IT-besluitvormers blijkt dat de informatiebeveiliging leiders ’s nachts wakker houdt. Dat ...

Lees meer

Rabobank en Spacewell werken aan datagedreven vastgoedbeslissingen

Rabobank en Spacewell werken aan datagedreven vastgoedbeslissingen

vrijdag 14 november

Farid Azarkan (Director Facilities & Real Estate) en Paula Raijmaker (Manager Vastgoed) van de Rabobank, en John van ...

Lees meer

<span>Op safari in veranderland</span>

Op safari in veranderland

donderdag 13 november

Succesvol veranderen met de kracht van de Big Five. Hierover schreven Kim Los, Hester van Sprang en Arrien Termaat het boek ...

Lees meer

Werkgevers ontevreden over thuiswerkbeleid

Werkgevers ontevreden over thuiswerkbeleid

donderdag 13 november

Uit een onderzoek van de ANWV blijkt dat het aantal werkgevers dat ontevreden is over het thuiswerkbeleid toeneemt. Hierover ...

Lees meer

<span>De 2026-editie van de BNW Index komt eraan</span>

De 2026-editie van de BNW Index komt eraan

woensdag 12 november

Na het succes van de voorgaande edities kondigen Smart WorkPlace en YNNO met trots aan dat de derde editie van de BNW Index ...

Lees meer

FCLTR nieuwe partner Smart WorkPlace

FCLTR nieuwe partner Smart WorkPlace

woensdag 12 november

Daniël Holleman (rechts) en Gijs Wals menen dat de werkomgeving van de toekomst om maximale flexibilteit vraagt. Met ...

Lees meer

Whitepaper: Vier generaties in je organisatie

Whitepaper: Vier generaties in je organisatie

dinsdag 11 november

De whitepaper ‘Vier generaties in je organisatie: verbind medewerkers en verwonder gasten’ onderzoekt hoe je ...

Lees meer

Zo maak je een MFA toekomstbestendig

Zo maak je een MFA toekomstbestendig

dinsdag 11 november

De realisatie van een multifunctionele accommodatie (MFA) is een prachtige ambitie, maar ook een complexe uitdaging.

Lees meer

De Dries winnaar van eerste CBRE Sustainability Award

De Dries winnaar van eerste CBRE Sustainability Award

vrijdag 7 november

Tijdens de Klimaattop voor de Gebouwde Omgeving werd op 6 november de eerste CBRE Sustainability Award uitgereikt.

Lees meer

<span>Gastvrijheid begint met persoonlijke aandacht</span>

Gastvrijheid begint met persoonlijke aandacht

maandag 3 november

Wat maakt een werkplek gastvrij? HEYDAY Hospitality en Markteffect hebben om een antwoord op deze vraag te krijgen een representatief ...

Lees meer

Klimaattop Gebouwde Omgeving officieel UITVERKOCHT!

Klimaattop Gebouwde Omgeving officieel UITVERKOCHT!

vrijdag 31 oktober

Met overweldigend enthousiasme vanuit de sector is de Klimaattop GO officieel uitverkocht! Er is een wachtlijst voor als ...

Lees meer

WorkPlace Xperience 20-21 mei 2026: Balance@Work

WorkPlace Xperience 20-21 mei 2026: Balance@Work

vrijdag 31 oktober

De werkomgeving verandert snel door het hybride werken, digitalisering, gezondheid, duurzaamheid en flexibiliteit. Balans ...

Lees meer

Terug naar boven