Compass Group nieuwe partner bij Smart WorkPlace

Compass Group nieuwe partner bij Smart WorkPlace

De toekomst is hybride, datagedreven en er is expliciete aandacht voor hygiëne. Dit zien we ook terug op de werkvloer. Dat stelt Marcel Westerbeke van Compass Group, de nieuwe partner van Smart WorkPlace.

Welke kansen/ontwikkelingen ziet Compass Group voor de werkomgeving van de toekomst? 

“De toekomst is hybride, datagedreven en er is expliciete aandacht voor hygiëne. Dit zien we ook terug op de werkvloer. De werkomgeving krijgt een andere rol, het wordt een ontmoetingsplek, waar de nadruk ligt op het sociale element.  Met elkaar overleggen, samenwerken en bijpraten. Om het een plezierige plek te laten zijn is hygiëne van cruciaal belang. Dit gaat verder dan schoonmaken. Maar wat een werkplek echt functioneel maakt, is de technologie en de data die deze werkplek ondersteunen.”

Welke rol kan Compass Group daarbij spelen? 

“Voor operatie en facility managers is het tegenwoordig lastiger te bepalen hoe de dagelijkse bezetting is op de werkvloer. Alle diensten die ingezet worden voor de prettige ervaring in het gebouw worden hierop afgestemd. En hier ligt voor velen de uitdaging.

Compass Group heeft een jarenlange traditie in gastvrijheid en opereert zowel als hospitality en facility partner. Ondersteund door ons competence center worden wereldwijd beproefde innovaties geïmplementeerd, met behulp van verzamelde data. Voor iedere relatie stellen wij een guest journey op, waarbij de reis van de bewoner of bezoeker in kaart wordt gebracht. Op deze wijze kunnen wij afhankelijk van de behoefte van de gebruiker, of het bedrijf, de meest effectieve werkomgeving creëren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van data en de nieuwste technologieën.”

Waarom is het belangrijk voor Compass Group om in een platform als Smart WorkPlace te participeren?  

“Compass Group heeft ruim een jaar geleden het roer omgegooid en heeft ervoor gekozen duurzaamheid te integreren in alles wat we doen. Nu en in de toekomst. Deze duurzaamheidsfilosofie heet NULA. NULA is de groene draad door onze organisatie en wordt verweven in ieder concept, zodat wij binnen ons gehele food- en services aanbod de reis naar een betere wereld maken. Die reis vraagt om nieuwe initiatieven en samenwerkingsverbanden om daadwerkelijk de transitie te maken en te versnellen. De insteek van Smart WorkPlace sluit haarfijn aan bij ons NULA-initiatief en daarom is Smart WorkPlace de ideale partner.”

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven